Aplicații Cazinou

February 11, 2022

Jocurile iOS au generat aproape 1 miliard de dolari în timpul vârfului pandemic din SUA

Adriana Popescu
WriterAdriana PopescuWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

GameRefinery, o organizație renumită de analiză a datelor din jocurile sociale, și LiftOff, o ținută de optimizare a aplicațiilor mobile și de marketing, și-au dezvăluit rezultatele cu privire la modul în care au funcționat jocurile sociale pe fondul crizei de sănătate în această săptămână.

Jocurile iOS au generat aproape 1 miliard de dolari în timpul vârfului pandemic din SUA

Sondajul a descoperit că utilizatorii iOS din Statele Unite au cheltuit aproximativ 1 miliard de dolari pe free-to-play aplicații de cazinou social de la 1 august 2020 până la 31 iulie 2021. Deși poate părea o contradicție, aplicațiile gratuite câștigă bani printr-o varietate de surse.

Oamenii sunt de obicei atacați cu reclame, pe care producătorii de aplicații le folosesc pentru a-și recupera costurile. Achizițiile în aplicație pot fi, de asemenea, făcute de jucători pentru a-și progresa jocul sau starea în joc.

În perioada de 12 luni menționată mai sus, venitul din aplicații din jocurile sociale a atins un nou maxim de 990 de milioane de dolari.

Jocuri sociale, explicat

Asociația Internațională a Jocurilor Sociale definește jocurile sociale ca fiind cele care sunt jucate online sau pe dispozitive mobile și care conțin o componentă socială.

Oamenii se joacă de obicei cu sau direct împotriva prietenilor lor, sau se implică în clasamente, camere de chat sau discută și compară progresul printr-o rețea socială. Ele îmbunătățesc experiențele de joc permițând jucătorilor să se joace cu sau împotriva altora, fie simultan, fie intermitent.

Defalcarea cifrelor

În perioada de timp și a celor 239 de aplicații de jocuri sociale studiate, utilizatorii au fost supuși la peste 83 de miliarde de afișări publicitare, potrivit GameRefinery. Pentru a obține mai multe informații, utilizatorii au dat clic pe aproape 1,1 miliarde de reclame.

Joel Julkunen, șeful de analiză a jocurilor la GameRefinery, a spus că nu este o surpriză cazinou mobil aplicațiile înregistrează o creștere a popularității la nivel mondial, având în vedere efectele pe care pandemia globală le-a avut asupra jocurilor.

El a mai spus că, deoarece înregistrează o mișcare crescută pe această piață specifică, este crucial pentru dezvoltatorii de telefonie mobilă și agenții de marketing din această anumită verticală să analizeze aceste noi perspective pentru a implementa strategii pe termen lung.

Ancheta a descoperit că, chiar și atunci când ratele de vaccinare au crescut și Statele Unite au revenit la un fel de normalitate la începutul lui 2021, jocurile sociale au continuat să aibă o tendință pozitivă. Potrivit GameRefinery, câștigurile industriei în al doilea trimestru din 2021 au fost de peste 260 de milioane de dolari.

Poate mai îngrijorător pentru marketeri este faptul că utilizatorul mediu de jocuri sociale este mai în vârstă decât utilizatorul mediu al oricărui alt gen de joc. Potrivit Refinery, în timp ce populația de utilizatori este împărțită 50/50 între bărbați și femei, peste jumătate dintre jucătorii de jocuri sociale au peste 45 de ani.

În timp ce cercetarea a încadrat-o într-o lumină favorabilă, susținând că demonstrează că „categoria de jocuri de noroc are un apel larg” social, cel mai căutat grup demografic în afacerile de publicitate a fost mult timp grupul de 18 până la 34 de ani.

Costuri de achizitie a utilizatorilor

În timpul pandemiei, aplicațiile sociale au cheltuit mulți bani pentru achiziționarea de utilizatori. Cu aplicațiile care concurează pentru un val de utilizatori noi, costul mediu pe instalare (CPI) a fost de 11,09 USD. Cofondatorul Triwin, Wayne Qin, a justificat acest lucru, afirmând că utilizatorii de înaltă calitate vor însemna de obicei un CPI mai mare.

Modificările recente ale Apple la protocolul său IDFA sunt o preocupare cheie pentru afacerea de jocuri sociale iOS (Identificator pentru advertiseri). Apple a inclus o funcție „Limitați urmărirea anunțurilor” în iOS 10 pentru clienții care nu doresc să fie monitorizați de reclame.

La sfârșitul anului 2020, Apple a anunțat că aproximativ 20% dintre utilizatorii săi au activat opțiunea, care împiedică unele reclame de jocuri sociale să ajungă la acești indivizi. Drept urmare, cercetarea Rafinării prezice că, în viitor, „Android va împinge iOS ca platformă de alegere pentru aplicațiile de cazinou”.

About the author
Adriana Popescu
Adriana Popescu
About

Din pitoreștile străzi ale Brașovului, Adriana Popescu se afirmă ca autoritatea principală a României în localizarea cazinourilor online. Combinând înțelegerea sa innascută a culturii românești cu nuanțele industriei jocurilor de noroc, ea este legătura esențială între România tradițională și dinamica lume a cazinourilor online.

Send email
More posts by Adriana Popescu
undefined is not available in your country. Please try:

Cele mai recente știri

Evoluția codurilor de jocuri: de la parole la avantaje promoționale
2024-04-16

Evoluția codurilor de jocuri: de la parole la avantaje promoționale

Știri